من خودم هستم!
 
همه چی
 
 

 

از این که خودم هستم خوشحالم


شاید کامل نباشم


اما صادق،دوست داشتی و خوشبختم


سعی نمیکنم کسی باشم که


نیستم و تلاش نمیکنم که همه را تحت تائثیر قرار دهم


مـــن خـــودم هـــســتـــم !!!



نظرات شما عزیزان:

حوای بی آدم
ساعت11:40---20 آذر 1391
پشت صحرای دلم شهریست که یک دوست در آنجا دارم هر کجا هست به هر فکرو به هر حال و به کار خدایا تو نگهدارش باش
سلام دوست خوبم آدمها همیشه تو این جامعه ی پر از نقاب به سختی می تونن خودشون باشن ولی اگه بشه از پس این همه رنگ و نقاب چهره ی خوذمونو دور از بدی نگهداریم عالی میشه.منم به روز شدم و منظر حضور سبزتونم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:من خودمم, :: 9:18 :: توسط : فاطمه

درباره وبلاگ
دنیا در حکم یک دوربین است,لبخند بزنید. به وبلاگ خودتون خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز و آدرس tiptop2070.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 44459
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1



فال امروز